TAJUK GERAK


widgets

Thursday 17 October 2013

SUGAR GLIDER

Hai semua... apa kabar semua..hope semuanya sihat yer..entry kali nie nak story pasal teman umah saya yg baru...Bukan manusie tapi haiwan yang bernama SUGAR GLIDER.. ada yang tak tau kan apa die binatang nie..so le tengok picture die kat bawah ini..Sebenarnya niat nak beli die nie tercetus apabila Pengarah saya ada bela haiwan ini. So dari sana, saya try search kat google pasal die nie...Ramai yang story die ni seronok dibela. So saya pon ajak membe saya g uptown cheras cari die..nasib baik ader..so beli jela..harga nye 150.00 seekor..so beli seekor je... balik je cube angkat-angkat die..mula-mula die marah..pas tu ok jer...

Hari ini balik keje amik die..habis 1 badan saya die pusing...seronok gak..pas tu g mydin putrajaya belikan epal tok die..balik-balik bagi sepotong epal..abis die belasah..time makan epal, try angkat...die marah sangat-sangat siap gigit lagi...so baru teringat ada baca kat blog, kalau time die makan atau bad mood, klo kita nagkat die, dia akan marah.. walaupun tuan dia sendiri..ni time update entry nie die tgh membuta...hahha...jantina belum dikenalpasti, nama pob belum bagi..setakat ini just panggil BUBU...ok...ni pic die...

 






2 comments:

  1. Salam datang singgah :)
    and follow blog awak :)

    Comel sugar glider ni

    jom follow blog sy juga
    http:/azida-littlestory.blogspot.com

    ReplyDelete