TAJUK GERAK


widgets

Friday 20 July 2012

Hadirnya Ramadhan

Selamat sejahtera dan salam 1 Malaysia

Hai semua...apa kabar..sihat tak..Pasti sihat kan sebab nak start puasa.Urm...esok 21 Julai 2012 bermulalah 1 bulan mulia bagi penganut agama Islam.Ramadhan...bulan yang mulia...tak sangka cepat sangat hadirnya bulan nie.rasanya baru je puasa da datang lik.Walaupun aku tak puasa tak puasa,tapi Nampak macam laju sagt.hehehehhe....Dulu masa aku kat JB ada gak puasa..sebab malas masak..dok bujang..Tapi sekarang ni banyak naw godaan.X mampu den...Tapi dari pengalaman aku berpuasa,memang seronok lebih-lebih lagi time buke..perh! lagi dekat nak buka lagi terasa lak...Memang mencabar gak..Kepada yang beragama islam,saya mengucapkan selamat menunaikan ibadat puasa.Setahun sekali je,30 hari je...aku akan try berpuasa tahun ni..tgk larat ke tak....




No comments:

Post a Comment