TAJUK GERAK


widgets

Wednesday 8 August 2012

BERBUKA PUASA DI RESTORAN ARAB

Salam sejahtera semua..Semalam aku telah diajak oleh seoarang kawan facebook aku untuk berbuka puasa bersamanya.Dia terharu tengok aku pun berpuasa.Selalunya aku berbuka seorang diri kat rumah atau kedai.Oleh tu semalam dia ajak aku berbuka bersama di restoran Arab yang baru dibuka di MITC Melaka.Lokasinya betul-betul di tingkat bawah kompleks MIBC.Kawan aku suruh oder je apa yang nak makan sebab dia yang nak belanja..so aku pon oder nasi Arab kambing,air oren dan dia pon nasi Arab kambing dan jus buah.Tambahan buah-buahan bg cuci mulut.Buah kurma juga turut disediakan.Bagi aku tu la kali pertama aku makan nasi Arab.Semuanya menelan kos RM 51.50..terperanjat gak aku tengok bil.Ye la biasa makan kedai biasa je kan...huhuhu


Terima kasih kepada beliau dan aku doakan beliau dimurahkan rezeki..

No comments:

Post a Comment