TAJUK GERAK


widgets

Friday 17 August 2012

Harta ke 3

Selamat sejahtera dan salam 1 Malaysia.Helo semua..apa kabar..sory lama tak update sebab masalah broadband..Hari ni hari bermakna bagi aku sebab aku dapat beli harta ke 3 menggunakan gaji aku.Harta pertama sebuah motosikal yamaha lagend,harta kedua sebuah motosikal yamaha LC dan yang ke 3 sebuah rumah.Tapi aku tak da lah beli rumah besar pon.Aku beli rumah kecil je.Rumah pangsa je.Nilai Rumah tu RM 34500.00.Keluasan nya lebih kurang 715 kaki persegi dengan 3 bilik tidur,ruang tamu,dapur,bilik mandi,tandas dan balkoniKedudukannya dipekan Masjid Tanah Melaka berhampiran Kolej Komuniti Masjid Tanah.Aku pilih tingkat 3 kerana tingkat 1 dan 2 bernilai RM 42000.00 tapi full mozek.Tp 2 pon da habis jual.Dalam perancangan buat masa ini may be dapat kunci pada September 2013.So de lagi 1 tahun.Rumah ni aku beli cash dengan buat loan personel di Agro bank dengan faedah 3.85%.Pagi tadi g sain agremennt..sain je kat 127 sain..lenguh tangan.Apa-apa pun ni salah satu benda paling berharga pada aku...

SURAT AGREMENT

RESIT DOWN PAYMENT
BLOK AKU


Next harta...Kereta...

No comments:

Post a Comment