TAJUK GERAK


widgets

Thursday 20 December 2012

TEROPONG:Pandangan Jeya mengenai filem Hobbit




 



Salam sejahtera dan salam 1 Malaysia.Pada segmen TEROPONG kali ini,aku nak cite pasal citer The Hobbit An Unexpected Journey.Citer ni telah memulakan tayangan pada 13 Disember 2012.Pada hari pertama aku telah g tonton kat pawagam besama member (Tukang belanje) di GSC Aeon jusco Bandaraya Melaka.Urm tengok versi 2D je..Cite ni nampak menarik dengan aksi-aksi yang sungguh menarik.Aku tak faham sangan jalan citer ni sebab die bersangkut paut dengan citer The Lord Of The Rings.Tapi aku layan je la.Durasinya 2jam 50 minit.

Malam semalam (19/12/2012) aku g semula menontong versi 3D pula.Kali ni aku g dengan member opis dan famili mereka.10 orang.Sekali g tengok hanya adabaris 4 dari skrin..Aduh depan lak.Nak wat mcm ner..terpakse la..Lokasi GSC Dataran Pahlawan.

Menang menarik sangat dalam versi 3D.Membe yang 1st time tengok 3D pon le terkejut..hahahha.
Apa2 pun x nak komen banyak2.Nak tau g la tonton selagi masih berada dipawagam.....



No comments:

Post a Comment