TAJUK GERAK


widgets

Friday 17 May 2013

My Birthday 2013

Salam sejahtera semua..Apa kabar...hope semue sihat...lama gak x update blog nie..ye la bz sagt la..mcm2 hal tibe..Entry kali ni nk cite pasal birthdat aku..sebenarnya x de apa nak cite,just nak bagi tau birthdat aku 13 mei yang lepas...sebut je 13 mei semua ingat peristawa 13 mei kan...tu bagi yang baca sejarah la...bagi yang x baca sejarah mesti tak tau apa..heheheh...tahun ni x sambut pon sebab da lik Putrajaya..Dengan keadaan badan tak sihat,pengasan lak..semuanya x bagus ...Tapi aku dapat hadiah pada 17 mei dari bahagian Visa Pas Dan Permit Ibu Pejabat Imigresen Putrajaya...tempat aku keje...Hadiah die jam bergambar aku....hehhehe...terima kasiah pada semua...ok2 chow dulu yer... t sambung di entry lain...miss u all readers...

No comments:

Post a Comment