TAJUK GERAK


widgets

Friday 16 March 2012

Kawan Baru Aku

Malam tadi (15/3/2012) aku berjumpa dengan seorang kawan baru aku.Aku mula-mule kenal die melalui blog

 die...mmmm,....mmg menarik la blog die....pas 2 aku add facebook die...kami chating kat sana n msg...die x

 percaye lak bile aku ckp yang aku ni india....hahahhahah....tp mmg bes la kwn dgn die.....Mlm td kami plan

 men boling kat MITC...aku pon pi....da lame gak aku x men boling...sebenarnyer x tau pon men boling...just

 campak jer...pas 2 kami jumpa kat MIBC...tibe2 terserempak lak dgn member2 die...dalam 7 ke 8 orng...die

 org pon men boling gak...pas 2 aku diperkenalkan dgn mereke...ok la mereke 2...friendly

 sgt....sporting....susah nk dapatkan kwn mcm 2...Pas setle men boling..kami semue g makan kat MC D 

melake mall..x sangke pertemuan aku dgn mereke le sampai ke makan same2....tp mmg bes...pas 2 kami lepak

 la sampai pkl 11.30...pas 2 lik...


Aku x sangke apa yang aku rancang,aku dapat lebih dari 2.....Aku bersyukur pada Tuhan sebab dapat bertemukan aku dengan kawan-kawan baru aku....die org mmg ok2 sgt....

by jeyadanielz

2 comments: