TAJUK GERAK


widgets

Sunday 18 March 2012

NAIK KAPAL


Harie nie aku nk citer sikit pasal keje aku....aku skrg keje kat bahagian pelabuhan....so kene lah hande vessel-vessel  yang datang belabuh nie...ader bot,,ader kapal besau....

14 hb 3 hr 2 aku g laut tok cek kapal n wat clearance....kapal ni dtg dari Indonesia...kapal ni x la besar sgt mcm yg sebelum ni cumer lebar jer....kapal ni name die AMORE MIO II....die ni datang dari indon...so kene la p cek...pegi dgn agensi2 lain kastam,pdrm,polis,n imigresen....

Kapten kapal ni owing rusia...tak tentu pasal bengis2 lak..rase nk hempas je paspot kat muke die....hhihihi...tp x le sbb slogan jbtn aku berkualiti dan berintegriti..so x le la wat mcm 2..

Kadang2 seram gak nk kelaut..tgk air bergelore...kalo kapal 2 bg tangge ok la sikit..kdg2 bg mongkey ledder tangge tali 2...2 yg seram..klo telepas..kim salam je la...tp aku suke sbb advencure sikit....

.

NI PIC KAPAL TU












2 comments:

  1. Dia ingat sesuka hati nak masuk negara orang kan kan kan haha.

    ReplyDelete
  2. yer..tp setakat ni x de masalah la...cume pena ada tangkapan 5 org x sign on kerja atas kapal

    ReplyDelete