TAJUK GERAK


widgets

Sunday 16 September 2012

JEZZ my WiFe

Salam sejahtera dan slam 1 Malaysia.Hai semua,hari nie aku nak citer pasal wife aku nie..hahaha..sebenarnya aku naksudkan wife aku ni adalah kete aku..yela kene la sayang mcm wife kan.Ok 13 september 2012 tanggal paling istimewa bagi aku kerana impian memiliki sebuah kereta telah tercapai.Dah lama nak miliki kereta ni lebih-lebih lagi Myvi.So sejal model pertama dikeluarkan pada 2004,aku memang minat kat myvi ni..so mase tu aku study lagi..Pas masuk keje aku nak beli tp tak ketersampaian lak..So sekarang lah yang hasrat aku tercapai.Walaupun model pertama dah tak keluar lagi,aku dapat pakai gak model ke 3..X pe asalkan Myvi...

Ok,Aku beli Myvi 1.5 SE jer..nak beli yang X-TREME x mapu..hehhe...warna pilihan Kuning..Tah napa aku leh minat kuning lak..Dari dulu aim aku nak beli putih atau hitam..tp yang aku beli kuning...Yela kita hanya merancang kan...Num pulak aku beli..mule2 nak beli MCF 7714....so x de  yang aku dapat MCF 9397..mcm sama num kete akak kau KBL 9937..hehheh..
 


Pas beli aku g tukar sport rim.Dari yang asal 14 ke 15..tolak yang lama RM 800 so aku tambah 500 lagi..Aku beli sport rim biase2 je...nak pakai yang Jepun nyer mahal...











So pas ni kenelah save sikit perbelanjaan aku sebab da ader isteri..N aku bagi nama tok die JEZZ ilham kawan baik aku dengan sebuah maksud yang tersirat..hehehhe..Harap-harap dia  tak hampakan aku dan tak buat perangai kat aku hingga aku leh ceraikan dia..

2 comments:

  1. bro, tahniah menyokong kereta buatan tempatan....join kami @ Myvi 1.5 Owners Community, search at fb

    ReplyDelete