TAJUK GERAK


widgets

Wednesday 3 October 2012

SudaH beRgeLar IsteRi

Salam sejahtera dan salam 1 Malaysia.Urm hari nie aku nak wat entry pasal kawan baik aku dari zaman sekolah..Boleh gak katakan kawan perempuan yang aku rapat la..hehhe..Nama die Marhaini..aku kenal die sejak tingkatan 4 sebab masa tu sama kelas..time 2 die comel lah sbb muke bulat...Masa tingkatan 4 dulu aku selalu usik die..antara yang aku usik ikat tali beg die kat kerusi..tukarkan buku yang dia tinggalkan kat bawah meja kat meja lain,pas tu masa die sembang dengan budak yang duduk belakang dia aku senyap2 angkat meja dia letak tempat lain...Yang paling geli hati aku usik die tah apa tah sampai dia menangis melalak kuat2 kat dalam kelas..hahahha..nakal kan aku..tp aku memang rapt dengan dia sampaikan budak2 lain kata kami berskandel...hahahha

Kami di tingkatan 5 masih bersama iaitu sama kelas..so perangai aku masih sama..ye la budak nakal kan...hahha..Pas tu masuk tingkatan 6 atas dan bawah masih sama...4 tahun kami belajar sama kelas..masa die tingkatan 6 bawah cikgu BM aku bg dia nick KKR...nak tau apa KKR...kanak-kanak riang..sebab die selalu gelak2 keriangan dalam kelas..so pas abis study,die keje kat CC..1st time nk isi borang SPA die la byk tolong sbb masa 2 aku x tau nak pakai intenet ni...

Lepas 2 masing-masing membawa diri dengan kerjaya masing..Tapi raya tiap-tiap tahun aku akan pergi kerumah die tak rumah pertama rumah kedua lah aku gi..

Diusia 26 tahun ni dia da menjadi isteri pilihannya,,Tanggal 28 September 2012 dia telah sah menjadi isteri kepada pilahnya..Aku sedih sangat tak dapat pergi ke majlis nikah...ye la kawan baik merangkap skandel lama...hahhaha...gurau je...Sebabnya aku tengah berkursus kat Melaka..Tapi malam berinai tu aku pergi juga..beli hadiah lagi tau..tak tau la die suke o tak..sebab kelam kabut..Dia jumpa je aku bukan main suke hati die..pas tu suh aku jadi pengapit laki die..x nk aku..x de pengalaman...Pada hari persandingan aku tak dapat pergi sebab masih berkursus..pada hari tu ramai lak kwn-kwn lama aku datang,,ruginya..Apa-apa pun aku doakan dia sentiasa bahagia bersama suami dan bakal anak-anak hingga akhir waktu..

Kepada Marhaini Md Som, selamat mendirikan alam rumah tangga..semoga kau bahagia selalu...da kawin jgn lupa kawan lak...aku mintak maaf k sblm2 ni banyak kacau kau...hahah..skrg x le kacau sbb bini org...
Sory aku update pasal ko kat blog aku ni...hahahaha..

malm inai

sepasang merpati meroon

nampak happy

kenangan

iklan gigi

No comments:

Post a Comment