TAJUK GERAK


widgets

Monday 4 June 2012

BuDak Com3i

Selamat sejahtera dan salam 1 Malaysia



Halo semue...pe kabau...today aku nak citer pasal sorang budak nie...Budak ni aku kenal sejak die lahir lagi...Die dilahirkan pade 13 mei 1986...tarikh bersejarah kan..huhuhu...jam 8.44 pagi...korang mesti terpikir mcm ner aku letau semue...sebenarnye die ni org yang rapat sangat-sangat dengan aku...So x salah la aku tau pasal die semue

Die ni anak ke 5 dalam 6 orang adik beradik...3 laki 3 ppuan...mak bapak die penoreh getah...perangai die ni mmm...susah sikit...hati jambu siot...mudah sangat sayangkan orang...die ni pon jenis open minded...Die ni kaalo dah sayangkan orang,memang die sayangkan giler2...tpi kalo da marah kat seseorang die akan marah tp die leh sejuk..1 lagi kalo die da keluarkan benci pade seseorang,die akn benci orang 2 sampai orang 2 mati atau sampai die mati...walaupun die tegur orang 2,die tetap benci...

Dalam bab percintaan..2 rahsie la...sebab peribadi...hanya aku jer tau pasal kisah cinta die nie...Tapi wat mase ni die nak relak jap..katenyer die nak enjoy dulu,jalan2 dan nak habiskan hidup bujang die ni dengan benda-benda berfaedah...Banyak kenangan manis dalam hidup die...yang paling x le lupe die kate die ada sahabat-sahabat yang sayang kat die..aku x tau la aku ade ke x sahabat-sahabat macam 2..untong la die...

Urm rasenye da x de benda aku nak citer pasal die ni..Kalo korang nak kenal die lebih lanjut g la kat Fb die ni..aku bagi email Fb die..bjypkh86@yahoo.com. 2 la email FB die...kalo nak kenal die...





No comments:

Post a Comment