TAJUK GERAK


widgets

Friday 22 June 2012

TAMATNYA FINAL EXAM PJJ USM 2011.2012 TAHUN KE 2

SALAM SEJAHTERA DAN SALAM 1 MALAYSIA 



Hai kawan-kawan..21 jun merupakan hari terakhir aku amik exam final bagi 
tahun ke2 di PJJ USM..Exam aku start 4 jun..so dalam tempaoh 2,kenelah tumpu pada pelajaran..sebab 2 la masa yang ada tok study...

Aku amik kos pengurusan..ni merupakan tahun ke dua aku..mula-mula aku 
rasa nak stop je study ni sebab x wat apa-apa persiapan nak exam...tapi 
dengan semangat yang diberikan kawan-kawan aku tempuh juga lah..Exam 
final ni aku amik kat Open Universiti Melaka..just tumpang exam...subjek 
yang aku amik tahun ni sebanyak 10 subjek...hahahha dasyat x...heheh..nak 
bawak toyol pon x le..ketat sangat lak...nak pi toilet sorang2 lak...hanpon xle 
ada dalam poket..kene letak dalam beg..so mcm ne nak bertoyol..hehehe...dah besar2 pon nak bertoyol ek..hihihihi..emergency...

Macam-macam kerenah masa exam ni..yer la ada yang x tau basic..nasib baik 
ader tips2 yang membantu...yang paling seram subjek bisnes comunication..rasenye kene repeat kot,,,hahahha..memang susah sangat....apa-apa pun aku da try kemampuan aku..21 jun aku merdeka tok 
tahun ke due...so cuti panjang sehingga tahun ke 3 ditempuhi...




8 comments: