TAJUK GERAK


widgets

Wednesday 6 June 2012

TeTaMoo isTimeWa

Salam Sejahtera dan Salam 1 Malaysia

Entry kali nie aku nak citer pasal sorang budak yang begitu jelite,,,cehhh...ok name budak nie JAYA NAVINA..sekarang umur die da capai 14 thn (23 disember 2012)..okey die ni adalah baby pertama yang aku dukung dalam hidup aku..mase 2 umur aku 13 tahun...Die ni mule2 x de sebarang pertalian darah dengan famili aku...kami kenal die pon melalui mak ayah die yg mase 2 mak die dapat posting kat sekolah akak aku..die orang Kedah so dapat posting kat Melaka...So dari sane la kami kenal...dalam kenal-kenal akak aku lak jatuh hati kat adik mak die..kiranya adik cikgu die la...huhu...Famili die orang ni memang baik-baik sangat.Mase akak aku dok study kat USM mereka la yang banyak membantu dan tolong tengok-tengokan....

Mase mak die mengajar kat melaka...mak aku yang jaga Navina nie dan adik laki die...Mak aku jaga die sampai usia 5 tahun...pas 2 mereka da pindah g KL kerana ayah Navina ditukarkan ke kem sg besi (Askar)..Mase nak berpisah 2 memang sedih giler la...da 5 tahun jage die...

NIE PIC DIE MASE BABY
Tanggal 9 dis 2012 die secara sah jadi sedara aku..dalam pangkat anak buah lah kerana pada tarikh 2 la akak aku kawin dengan adik mak die...so hubungan persaudaraan kami da kuat.Lihat betapa kuasanya Tuhan..x sangka kami jadi sedare...

Hari nie aku terkejut bila bace diari die 2...Mase 2 die x de kat uma..aku skodeng la...Ni yang aku nampak

NOTA KAT DIARI DIE

Sungguh terharu aku membacenya...kerana orang yang die maksudkan tu ialah mak aku..Die memang sayang sangat denagn mak aku...sebab mungkin mase mak aku jaga die,die da sayang kat mak aku....Sekarang usia die dah 14 tahun...da jadi gadis...so x le la nak manje2 lebih2...huhu...apa2 pun aku tetap sayang die sebab die lah baby pertama yabg aku dukung dalam hidup aku..even anak buah kandung aku pun bukan orang pertama sebab mase 2 adik beradik aku belum kawin...

GAMBAR DIE LATEST



 RAMBUT KALER BROWN TU MEMANG ORY

Die telah temukan keluarga aku dan mak ayah nya
Die telah merapatkan hubungan keluarga dengan pemberian Navina
Die telah menjalinkan persaudaraan melalui perkawinan akak aku
Semuanya kuasaNya...

SORY PIC NI X LE MENEGAK LAK...X TAU NAPER.....

maaf jika ada kesalahan ejaan


No comments:

Post a Comment