TAJUK GERAK


widgets

Monday 28 May 2012

Dicium Honda CRV

SALAM SEJAHTERA DAN SALAM 1 MALAYSIA


Hai semue....pe kabau....hari nie aku nk g tau yang kete aku kene cium dgn honda CRV.Kisahnye berlaku pada 22 Mei 2012...Kejadian 2 berlaku kat kawasan parking di Kementerian Dalam Negeri Putrajaya...Aku da masuk kawasan paking keter..tgh cari...laluan aku adalah jalan lurus....tibe2 kete 2 datang dari arah simpang kanan tanpe berhenti sodok aku...terperanjat aku....Pas 2 die leh salahkan aku lak sbb x berhenti...aku ceramahkan die semule yg die yg kene begenti...pas 2 die kata nasib x baik pagi tu...aku ckp bukan nasib x baik u yg x baik2 blajar undang2....pas 2 die diam...die suh wat repot polis dan klem atas insurans die...aku pon g la wat repot...walaupun x tau balai kat mana tp aku cari jer...las2 jumpa gak....Baru thn pas eksiden...ni eksiden lagi...apa nak wat...aku pegi sana pun tok himpunan belia...tp aku hapy sgt g himpunan 2 walaupun ada musibah terkena...nak tau apa yang happy sangat..tunggu post akan datang....SETIAP KEBURUKAN ADA KEBAIKAN.....keburukan yg aku dapat kete aku eksiden..kebaikan aku dapat t di post lain...huhuhu...


byjeyadanielz

No comments:

Post a Comment