TAJUK GERAK


widgets

Sunday 13 May 2012

HaRi Ibu &mY biRthdAy

AHAD            SALAM SEJAHTERA DAN SALAM 1 MALAYSIA         13 MEI 2012



Tanggal 13 Mei 2012 merupakan tangal paling special bagi aku sebab tarikh ni adalah tarikh 2 peristiwa...iaitu HARI IBU dan HARI LAHIR AKU yang ke 1986..pham2 sudah...calculate la Malam tadi aku sambut eve kat bandar melaka...ala sambut lepak2 je...tgk parents membe mancing ikan kat Pulau Melake...Malam ni aku wat sueprise kat mak aku...aku cakap nak sambut birthday aku,,tp las minit baru aku g tau mak aku yang aku nak sambut hari ibu...huhuhu...x wat besar mana pun just pangil kakak n abang jer...Selesai sudah majlis hari ibu tahun nie.....





Pasal birthday aku ni...aku ni mcm kurang minat nk sambut2 nie...x tau lak naper...Tapi dalam
hidup aku 13 Mei 2008 x le lupe sebab mase 2 aku bertugas di Johor...mase2 bergegas nak g keje jam 9 malam..aku dapat 1 pangilan telefon dari best friend aku...die ct lak hari 2..die kate nak jumpa aku kat R&R link kedua...die kata ada hal penting...aku pon pi la pesan membe aku cover jap keje...What a suprise..best friend aku beli kek nk celebrate bday aku kat  R&R..malu lak..owg ramai...tp mmg aku hapy sangat dapat kawan mcm die...huhuhu

INFO AKU

dilahirkan 13 mei 1986
jam 0844 hrs
di hospital Kluang

PESANAN: Maaf ler klo ader tersalah eje n gune bahase rojak...

byjeyadanielz

1 comment: