TAJUK GERAK


widgets

Thursday 24 May 2012

HIMPUNAN JUTAAN BELIA 2012

SALAM SEJAHTERA DAN SALAM 1 MALAYSIA

 

Hai semue...pe kabau...kali ni aku nk cite pasal HIMPUNAN JUTAAN BELIA yang berlangsung dari 23 Mei-27 Mei 2012 kat Putrajaya.....Kali ni aku bernasib baik kerana telah berjaya menjadi salah seorang SUKARELAWAN bagi menjayakan program negara ni.Penat memang penat tapi keseronakan memang terasa denagn bertemu ramai kawan-kawan baru dalam banyak peringkat umur......Nak terang panjang-panjang susah la...tapi memenga menarik sangat...nanti pas aku lik rumah aku update lagi...sebab ni dok stay dalam khemah je...teringat zaman sekolah dulu....time ni tgh dok stnby jaga khemah urusetia....so...pas lik uma aku citer yer ......dtg jgn x dtg...... 




byjeyadanielz

No comments:

Post a Comment