TAJUK GERAK


widgets

Sunday 20 May 2012

ISTERI DIROGOL

Salam Sejahtera dan Salam 1 Malaysia

Hari nie aku nak kongsi 1 cerita yang berlaku benar..Citer ni pon sebenarnya dikongsi salah seorang rakan karib aku yng juga kawan kepada isteri malang berkenaan...Bukan niat aku nak memalukan mereka tp sekadar renungan  kesan dari ARAK..Nama sebenar,lokasi kejadian dang bangsa dirahsiakan...

Tak tau lak nak bagi nama aper...urm..Katerina (bukan nama sebenar) ni ialah seorang guru di sebuah sekolah di negeri dalam Malaysia.Die ni telah dikawinkan dengan seorang lelaki Jack(bukan nama sebenar) yang bekerja sebagai seorang posmen..

Mereka dijodohkan oleh keluarga mereka atas pilihan keluarga..Selepas berkawin,mereka tinggal berasingan dari keluarga masing-masing.dalam beberapa tahun tempoh perkawinan,mereka tidak pernah sekali pon melakukan hubungan intim antara suami isteri...lebih kurang isteri masih dara lagi la...

Mereka masing-masing buat kerja sendiri.Pegi kerja.balik dan macam 2 la seterusnya.Tapi tangungjawag Katerina sebagai ister tidak dilupakan..semuanya disediakan dari makan minum dan seterusnya kecuali dalam hal intim.

Pade 1 hari 2 jack keluar dengan kengkawan die..G mabuk...pas balik jer die terus masuk bilik dan rogol isteri die tanpa belas kasihan.Katerina nak melawan tapi apakah daya seorang wanita...die terpaksa menyerah kepada kelakuan suaminya.Dan itulah laki pertama mereka melakuakn hubungan suami-isteri walaupun dalam keadaan sebegini.

Hasil daripada kejadian nie..selepas beberapa bulan,katerina da berbadan dua..Anak yang yang dikandung adalah hasil dari tingkahlaku suaminya ketika mabuk..Die terpaksa diamkan dira daripada membuat laporan polis untuk menjaga nama baik semua orang sekelilingnya.

Itulah kisah yang aku dapat dari kawan aku...tipu die tipu la aku kat sini...

JUDI--TODI--JOLI jangan la diamalkan kerana itu pemusnah kehidupan kita..Semua agama melarangnya...

byjeyadanielz

No comments:

Post a Comment